PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

🔵 آموزش بالا بردن امنیت کامپوتر
🔵 آموزش زبان های برنامه نویسی
🔵 معرفی نرم افزار های برتر
🔵 اخبار جهان سایبری

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

ربات Lovot شما را دوست دارد + ویدیو

جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۰۴ ب.ظ

lovotلاوت نام ربات دوست داشتنی شرکت ژاپنی Groove x است که به تازگی معرفی شده است. این ربات قرار نیست هیچکاری برای شما انجام دهد این ربات نه میتواند حرف بزند ، نه میتواند وسیله ای را جا به جا کند و نه میتواند شما را در انجام کارهای روزانه تان کمک کند .

Lovot فقط ساخته شده است تا شما را دوست داشته باشد و کاری کند که شما هم آن را دوست داشته باشید ، این روبات شاید در آینده نه چندان دوری جای حیوانات دوست داشتنی شما مثل سگ ها ، گربه ها و طوطی های دوست داشتنی تان را بگیرند و متاسفانه این ربات به کمک هوش مصنوعی و 15 حسگری که در خود جای داده است ممکن است در بسیاری از موارد شما را بهتر از دوستان و آشنایانتان درک کند .

این ربات با چشمان درشت و زیبایش و صداهای جالب مخصوص خودش به شما نگاه میکنند و شما را صدا میزنند و میخواهد تا شما آن را در اغوش بگیرید. این روبات با کمک دوربینی که بالای سرش قرار دارد بسیار دقیق چهره انسان ها را در حافظه خود نگه میدارد و شما را با شخصی اشتباه نمیگیرد.

لاوت به جای قلب یک پردازنده ی ده هسته ای دارد با هشت گیگ رم و حافظه یک ترابایتی و امکاناتی چون بلوتوث ، دما سنج ، نور سنج ، تشخیص فاصله ، مانع و لمس ، فشار ، رطوبت سنج و البته دوربین 360 درجه بالای سرش را داراست .

lovot

این ربات به علت ظاهر خاص اش لباس های مخصوص خود را در طرح و رنگ های متفاوت دارد که برای جذابیت و تنوع طراحی شده اند را دارد.

اگر میخواهید لاوت شما را بیشتر از سایر اعضای خانه دوست داشته باشید باید با او بازی کنید ، بغلش کنید ، نوازشش کنید با او حرف بزنید و شوخی کنید. او همه ی این اتفاقات را حس میکند و به حافظه میسپارد و شما در نظر او محبوب تر میشوید و در واقع اعتماد او را بیشتر جذب میکنید.

اگر بخواهید که لاوت همیشه با شما بازی کند و مداوم راه بیاید بیشتر از 50 دقیقه دوام نمیاورد و شارژ تمام کنید و شارژ کامل او 15 دقیقه طول میکشد.

این دستگاه فعلا تنها در ژاپن عرضه شده و قرار است تا سال 2020 در آمریکا عرضه نشود. و قیمت فعلی او در ژاپن 3100 دلار است.

 

 
 
 
 
 

این ویدیو را با کیفیت HD در آپارات ببینید.

 

منبع

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی