PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

🔵 آموزش بالا بردن امنیت کامپوتر
🔵 آموزش زبان های برنامه نویسی
🔵 معرفی نرم افزار های برتر
🔵 اخبار جهان سایبری

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

دوربین Obsbot Tail

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۵۱ ب.ظ

Obsbot Tail

OBsbot Tail دوربین مخصوص افراد فیلم باز و مخصوصا یوتیوب ای ها از شرکت Remo در نمایشگاه CES عرضه شد.

شرکت چینی Remo دوربینی مبتندی بر هوش مصنوعی عرضه کرده است که میتواند از شما بهتر از یک فیلمبردار فیلم بگیرد ، این دوربین با محور های حرکتی خود و با کمک هوش مصنوعی اش که با استفاده از سنسور حرکتی شما را دنبال میکند میتوانند یک فیلم تمام عیار از شما هنگام بازی های مثل بسکتبال ، فوتبال و... سخنرانی یا هر کاری که شما هنگام انجام آن در حرکت هستید بگیرد.

این دوربین را شارژ کنید تا دو ساعت برای شما فیلم بگیرد ، روشنش کنید و جلوی خود قرار دهید و شروع کنید وقتی دوربین شما را شناسایی کند و حرکات شما را دنبال کند چراغ پایین دوربین به رنگ سبز در می آید و هنگامی که فضای ذخیره سازی اش پر شود به رنگ قرمز در میاید.

شرکت رمو برای افزایش جذابیت و راحتی کار با دوربین چندین حسگر حرکتی دارد مثلا اگر شما دستتان را جلوی دوربین باز کنید دوربین بر روی شما مترمکز میشود . عدد 2 را با دستتان نشان دهید تا دوربین زوم کند و...

این دوربین علاوه بر امکاناتی چون وزن کم و ابعاد کوچک ( 18 در 8 ) دارای لنز 12 مگا پیکسلی و زوم 3.5  و محورهای حرکتی اش حرکات نرمی از خود نشان میدهد.

قیمت فعلی این محصول 450 دلار در نظر گرفته شده است و فعلا به عرضه عمومی نرسیده است.


منبع


برای مشاهده مطلب دوربین دید در شب رنگی  Aurora Sionyx کلیک فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی