PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

🔵 آموزش بالا بردن امنیت کامپوتر
🔵 آموزش زبان های برنامه نویسی
🔵 معرفی نرم افزار های برتر
🔵 اخبار جهان سایبری

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Tedx دانشگاه امیر کبیر

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ق.ظ
   Ted Amirkabir

  TEDx ایران , برگزاری اولین تدکس دانشگاه امیر کبیر 13 اردیبهشت در مدرسه دارلفنون


 برگزاران این گردهمایی با اعتقاد به این موضوع که جای بزرگانی چون امیر کیبر خالی است سعی دارند با کاشت بذری از علم و دانش در شما روزی شاهد رشد و نمو علم باشند و با این امید که اشخاص جدیدی وارد دنیای بزرگان و فرهنگ غنی ایران زمین شوند.
برگزاران این گردهمایی بسیار دقیق و سخت گیرانه اقدام به انتخاب سخنران کرده اند و از بین 70 نفر 30 نفر را انتخاب کرده و در محله نهایی 12 نفر را برای سخنرانی آماده کرده اند . ( میتوانید سخنرانان را در انتهای مطلب مشاهده نمایید.)
این سخت گیری حتی درباره شرکت کنندگان نیز وجود دارد و فقط 100 نفر را انتخاب میکنند که علت آن از قول برگزاران :

« ظرفیت ما برای پذیرش شرکت کنندگان محدود است و نمی‌توانیم بیش از ۱۰۰ نفر را پذیرش کنیم. از سوی دیگر از آنجا که دقت و سختگیری زیادی روی سخنرانان داشته‌ایم و حتی فرایند آماده سازی برخی از آنها به ۱۲ ماه هم رسیده‌ است، این دقت را برای حضور شرکت کنندگان هم خواهیم داشت ضمن آنکه ما با محدودیت پذیرش شرکت‌کنندگان مواجه هستیم. ما علاقمندان به شرکت در برنامه را از لحاظ سنی، تخصصی و سایر موارد تقسیم بندی کرده و مرتبط‌ترین افراد به سخنرانی‌ها را پذیرش خواهیم کرد. البته در صورتیکه محدودیتی در تعداد شرکت‌کنندگان نداشتیم، قطعا افراد بیشتری را پذیرش می‌کردیم. »
گفتگو های این دوره در مورد موضوعات مختلفی است که قرار است در باره این موضوعات گفتگو به علم بیاید.

اگر شما هم علاقه مندید که در این گردهمایی حضور داشته باشید سری به سایت تدکس امیر کبیر بزنید و سخنرانان این دوره را هم مشاهده فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی