PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

🔵 آموزش بالا بردن امنیت کامپوتر
🔵 آموزش زبان های برنامه نویسی
🔵 معرفی نرم افزار های برتر
🔵 اخبار جهان سایبری

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

استفاده عظیم فیسبوک از هوش مصنوعی + کنفرانس F8

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۳۷ ق.ظ

مدیر عامل فیسبوک مارک زاکربرگ اغلب ادعا میکند که AI به میزان قابل توجهی میزان سوء استفاده های توسط میلیون ها نفر از کاربران فیسبوک را کاهش میدهد.

 مایک اسکروپر ( مدیر ارشد فناوری فیسبوک ) (1may) در کنفرانس F8 جزییات پیشرفت های تیم خود درباره اهداف بلند پروازانه را بیان میکند.

اسکروپر میگویید: " چالش های که ما با آن روبه رو هستیم از جمله مواردی مانند دخالت انتخاباتی , انتشار سوء اطلاعات و سخنان نفرت انگیز است. " ما باید خودمان را متعهد کنیم که جزییات را درک کنیم و این مشکلات را روز به روز , ماه بعد از ماه و سال به سال حل کنیم."

وی میگویید که فیسبوک فقط در طول یک دوره سه ماهه بیش از 1 میلیارد حساب اسپم , بیش از 700 میلیون حساب جعلی و ده ها میلیون محتوای حاوی برهنگی و خشونت مسدود کرده است. او میگویید AI یک منبع برتر گزارش در  گزارش در همه این دسته ها است.

یک نمونه واقعی از AI در تولید یک الگوریتم جدید “nearest neighbor" است الگوریتم است که 8.5 برابر سریعتر در تشخیص عکس های غیرقانونی نسبت به نسخه قبلی است.

مثالی دیگر از آن یک مدل AI زبان شناسانه است که در 93 زبان در سراسر دنیا 30 گویش آموزش دیده است. و آن در کنار دیگر طبقه بندی های مورد استفاده برای شناسای مشکلات زبان استفاده میکنیم. فیسبوک میگوید که یک مدل برجسته آن که به سرعت از طریق ویدیو اسکن میکند و  قسمت های مهم آپلود شده آن را پردازش میکند , آن را قادر میسازد تا بیش از 10,000 عمل مختلف را در 56  میلیون ویدیو شناسایی کند.

دید کامپیوتری میتواند ویدیو را با دقت 82.8% طبقه بندی کند , با کاهش میزان خطا در مقایسه با مدل پیشین (25%) .

مدیر فیسبوک ( Manohar Paluri ): من میخواهم یک گام به عقب بروم و بگوییم , حتی با این پیشرفت ها زمانی که فیلم های خشونت آمیز را که از سیستم های ما فرار میکنند را میبینم , روشن است که درک تصویری( هوش مصنوعی در رابطه با شناسایی تصویر و فیلم ) در دوران کدودکی خود است, اما سیستم های مانند این مارا قادر میسازد امروزه مطالب مشکل ساز را شناسایی کنیم .

فیسبوک به طور گسترده ای به تکنیک آموزش هوش مصنوعی به نام یادگیری خود نظارت میپردازد, که در آن داده های بدون برچسب در ارتباط با مقادیر کوچک داده های برچسب گذاری شده برای ایجاد بهبود در دقت یادگیری استفاده میشود. محققان آن توانستند یک مدل درک زبان را آموزش دهند که پیش بینی دقیق تر را با 80 ساعت داده در مقایسه با 12000 ساعت داده های دستی نشان داد.

پالوری میگوید که مدل های AI و مانند آن را برای محافظت از صداقت انتخابات هند , کشوری که مردم با 22 زبان مختلف صحبت میکنند و با 13 زبان مختلف مینویسند استفاده شده است.او گفت : " این تکنیک خود نظارت بر کارکرد چندگانه , متن , زبان , ویدیو دیداری کامپیوتری و سخنرانی کار میکند. " این چندین مرتبه کاهش قابل توجه در کار است."

اسکروپر گفت :" این در مورد ساختن نوع آینده ای است که ما میخواهیم در آن زندگی کنیم . ما درس های بسیار سختی را آموخته ایم که اساسا ما را توسعه و ساخت فناوری های جدید تغییر داد. آنها ما را به رسمیت شناختن مسولیتی عمیق که باید بدانیم, نه تنها همه چیز که از فناوری جدید به دست آید شگفت انگیز است , بلکه بد , پیامد های ناخواسته و راه های که افراد ممکن است از این فناوری های جدید سو استفاده کنند."...


منبع : Venturebeat

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی