PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

🔵 آموزش بالا بردن امنیت کامپوتر
🔵 آموزش زبان های برنامه نویسی
🔵 معرفی نرم افزار های برتر
🔵 اخبار جهان سایبری

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

گجتی برای پایان خروپف

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۵ ق.ظ

Vibrating Snore

با استفاده از این کمربند به خروپف پایان دهید

حتمی تا حالا درباره محصولاتی مثل بالش های ضد خروپف ، تشک ضد خروپف ، بینی گیر مخصوص و... شنیده اید. ولی این محصول روش دیگری کاملا متفاوتی دارد تا با روش علمی و بدون هیچ مشکلی به صورت موضعی ان را رفع کند.

فیلیپس دیروز در کنفرانس مطبوعاتی جهانی ( IFA ) در اسپانیا درباره چگونگی پیشرفت خود در حیطه فناوری سلامت برای سال آینده گفت ، این پیشرفت شامل یک کمربند است که میتواند به آن 40 درصد از مردمی که خروپف میکنند و مخصوصا اطرافیان آنها کمک کند. این کمربند با استفاده از سنسور های کوچک لرزشی با بررسی عوامل خروپف و با ایجاد لرزش های ملایم در نقاط بدن باعث جلوگیری میشود. انتظار میرود که این کمربند در رویداد اصلی IFA به صور رسمی رونمایی و معرفی شود.

این کمربند بعد از اتصال دور کمر شخص تشخیص میدهد که ارزش های بانی خروپف در کدام ناحیه بدن مثل معد یا ... است و با استفاده از لرزش های آرام آن را به نقط دیگری از بدن منتقل میکند تا خروپوف متوقف یا بسیار کاهش یابد.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی