PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

🔵 آموزش بالا بردن امنیت کامپوتر
🔵 آموزش زبان های برنامه نویسی
🔵 معرفی نرم افزار های برتر
🔵 اخبار جهان سایبری

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Spotify به 100 ملیون مشترک رسید

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۳۱ ق.ظ

Spotify به 100 میلیون مشترک دسترسی پیدا میکند اما بدون هیچگونه اختلاف نظر ،دانیل ایک مدیر اجرایی Spotify ابراز اطمینان کرد که این شرکت در حال رشد است حتی در صورت رقابت با شرکت اپل

این شرکت هم اکنون 100 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد ، اما این غول موسیقی در زمان ورود اخیر خود به هند اندک اندک بود ، و حاشیه سود آن تا حدی ناشی از سرمایه گذاری تهاجمی در پادکست ها بود.

ْSpotify در گزارش درآمد خود در سه ماه اول گفت که 217 ملیون کاربر نسبت به 207 میلیون پایان سال گذشته دارد. از آن تعداد 100 میلیون اشتراک پرداخت میکنند. در مقایسه با 96 میلیون در اواخر سال 2018 . تعداد مشترکین 32 درصد افزایش داشته است نسبت به اوایل سه ماه اول سال 2018 که 75 میلیون مشترک داشت.

ْSpotfy که در استکلهم مستقر است، در سه ماه اخیر خود درآمدش 1.7 میلیارد دلار بوده است. این افزایش 33 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل است.

Spotify رقیب اصلی شرکت اپل است که در سال 2015 apple Music معرفی کرد، که 50 ملیون کاربر در سراسر جهان دارد،اپل بر خلاف اسپوتیفای که برنامه رایگان همراه با تبلیغ دارد.موسیقی های اپل فقط با پرداخت حق اشتراک در دسترس است.


منبع : سایت نیورک تایمز


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی