PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

🔵 آموزش بالا بردن امنیت کامپوتر
🔵 آموزش زبان های برنامه نویسی
🔵 معرفی نرم افزار های برتر
🔵 اخبار جهان سایبری

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Apple وارد سیستم حمل و نقل نیویورک میشود

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۲۷ ق.ظ

ّ

Apple Pay در تابستان امسال به سیستم حمل و نقل MTA نیویورک می آید.

تقریبا دو سال است که انتظار میرود نیویورک سیستم حمل و نقل خود را ارتقا ببخشد تا دیگر از روش های قدیمی پرداخت در آن استفاده نشود و با یک کلیک یا اسکن کوچک و کوتاه پرداخت صورت گیرد.

مدیرعامل سرمایه گذاران به خبرگذاری ها گفته است که پرداخت اپل به سیستم حمل و نقل MTA ( اداره حمل و نقل شهری ، مترو ) شهر نیویورک در تابستان امسال آغاز میشود و اجازه میدهد از طریق تلفن و یا راه های پیشرفته تری پرداخت انجام شود.

اما شاید این برنامه اپل پرداخت نشود زیرا نیویورک سیتی یک تاریخ مشخص را برای یک سیستم پرداخت بدون تماس را اعلام کرده است که باید از دیگر تلفن های مبتی بر سیستم عاملی جز اپل نیز پشتیبانی کند ، و حتی بدون تماس کارت های اعتباری.( شاید رقیبی برای اندورید پی شود)

این پروژه برنامه ریزی شده برای 31 ماه می است ، هرچند که فقط برای چند خیابان و خصوط 4 , 5 و 6 است.سیستم کامل تا سال 2020 راه اندازی نخواهد شد. با این وجود کارت های مترو مبتنی بر کش بر فعالیت خود ادامه خواهند داد.


منبع: Theverge

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی