PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

امنیت کامپیوتر

PC Security

🔵 آموزش بالا بردن امنیت کامپوتر
🔵 آموزش زبان های برنامه نویسی
🔵 معرفی نرم افزار های برتر
🔵 اخبار جهان سایبری

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

هولوگراف یا گوشی های هوشمند تا شدنی

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۴۹ ب.ظ

هولوگرافی سه بعدی دارد اهسته اهسته وارد دنیای تکنولوژی میشود و میتواند جایگزین بزرگی شود، دلیل مقایسه آن با گوشی های تاشدنی یا حتی تکنولوژی VR و چندی دیگر از این ابزار ها این است که هولوگراف میتواند جذاب و بهتر از آن ها عمل کند البته در اینده نه چندان دور.

سرعت و پیشرفت تکنولوژی آنقدر زیاد است که باید به خودمان یادآوری بکنیم که چیزهای مثل سفر به مریخ ، تبلیغات فضایی ، ماشین های پرنده و... تا چند سال قبل فقط یک رویا بود که بعد از دیدن اش لبخند و آه حسرت میکشیدیم. 

و اما چرا هولوگرافیک ، هولوگراف کاملا در زندگی ما حضور دارد اما نه به شکلی که میخواهیم بگوییم ، هولوگراف در کارت بانکی ، لیبل های بسته بندی و چندی دیگر وجود دارد. قبل از گفت اینکه ز چه لحاظ بهتر هستند نگاهی اجمالی به موبایل های هوشمند و VR بیاندازیم.

تلفن های هوشمند که امروزه بازار داغی هم دارند با حضور گوشی های مانند Samsung Galaxy Fold و چندید موبایل دیگر با این قابلیت از شرکت های مختلف داغ تر هم شده اند و تمامی شرکت های معتبر این حوزه سعی به ورود به این حوزه را دارند، اما باید توجهی به قیمت بالای آن ها کرد برای مثال همین گلکسی فولد حدود 27 میلیون تومان قیمت دارد. ولی از همه این ها مهمتر این است که تمام شرکت های تکنولوژی جذابیت و نو آوری میخواهند که در هولوگرافیک هست.


موبایل ها را تصور کنید بدون نمایشگر با ابعاد کوچک تر با قابلیت حمل راحت تر ، حتما شما هم دوست دارید موبایلتان صفحه نمایش بزرگی داشته باشد و احتمالا از نسخه پرو موبایلتان استفاده میکنید که حتما ابعاد بزرگ تری نسبت به نسخه عادی دارد. اما حس نمیکنید رزولوشنی به بزرگی دیوار اتاقتان کافی باشد؟

هولوگرافیک تصویری تمام رنگی با رزولوشن بالا و بدون محدودیت مکانی به صورت سه بعدی است. پس دیگر نیازی به تلوزیون های سه بعدی ، فیلم و تصاویر VR نیست و همه در هولوگرافیک خلاصه شده است.

اما دلیل عملی نشدن آن تا کنون دستگاه های پروجکتور میباشند که تا کوچک کردن آن در ابعادی کوچک تر از موبایل که فضا برای سایر لوازم و دستگاها مثل حافظه ، اسپیکر و... باشد راه باقیست.   

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی